Geurmarketing krijgt de laatste jaren meer aandacht, en terecht. Reukzin is een vaak onderschat zintuig. De geur die je waarneemt, bepaalt mee hoe je je voelt en gedraagt, zo weten ze bij Dauby. Zo zal je je een negatieve gedachte vormen over een plek waar het niet goed ruikt. Maar het omgekeerde ook: met een aangename geur in een winkel zullen klanten zich meer op hun gemak voelen, langer blijven, en meer kopen.
Zorg er dus voor dat je woning, winkel of kantoor de juiste geur heeft zodat iedereen zich goed voelt bij jou. Pure®Fragrance biedt voor jouw woning of bedrijf 5 nieuwe geuren aan die elk een andere sensatie opwekken.
De 5 nieuwe geuren van Pure® Fragrance zijn zorgvuldig samengesteld op basis van aromachologie, een moderne wetenschap die de impact van geuren op het menselijk gedrag bestudeert. De geuren zorgen er voor dat je bij het ruiken ervan bepaalde emoties en gevoelens ervaart. Deze geurervaringen kunnen heel uiteenlopend zijn, maar het zijn wel stuk voor stuk feel good sensaties.
Omdat het belangrijk is dat de geurverdelers van Pure® Fragrance bij elke stijl passen, werden ze met grote aandacht ontworpen. Door het strakke design en de warme materialen past het perfect in elk interieur, van landelijk tot modern. Ontdek onze nieuwe geurverdelers nu. Als extra pluspunt dien je de stokjes nooit om te draaien. De katoenvezel absorbeert de moleculen en zorgt voor een gelijkmatige en constante geurverdeling in de lucht.
Uniek en handgemaakt deur-, raam- en meubelbeslag
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!