Sneakpeak, een leeuw in het interieur

Sneakpeak, een leeuw in het interieur

Leolux - de voornaamste producent van designmeubelen in Nederland - heeft de trotse leeuw in de hoofdrol. Met de leeuwen-campagne zullen de mooie designmeubelen een plek in de hoofden en harten van een nieuwe generatie veroveren.

Leolux designmeubelen #leolux #design #designmeubelen #meubelen #interieur

De leeuw

Leolux

Leolux

De leeuw maakt al sinds de jaren ’30 deel uit van de Leolux identiteit. De meubelfabriek, die in 1934 werd opgericht in Venlo, werd in 1948 door de familie Sanders gekocht en kreeg de naam Leolux nadat het bedrijf zich ging concentreren op het maken van moderne meubelen. Leo verwijst naar de leeuw uit het logo van de oude fabriek, lux staat voor de hoogwaardigheid van de collectie. Het merk concentreert zich sinds de oprichting op handgemaakte meubels van uitzonderlijke kwaliteit met een moderne uitstraling. De campagne, met als slogan ‘Always notice Leolux’ bestaat uit een TV-reclame, een outdoor campagne en online- en printmarketing. Verder speelt Leolux met een aantal conceptuele ideeën om de leeuw als thema door te voeren in haar producten.


BLADER OP MERK

BLADER OP PRODUCTGROEP

Andere bezoekers bekeken ook

Meld je aan voor de nieuwsbrief




Klik hier om GRATIS
informatie aan te vragen
Reisblog.nl Zuid Spanje Vakantiemoment Vakantie naar Frankrijk Vakantiehuizen aan de Costa del Sol