De beste ideeën worden bedacht als oplossing voor een probleem. Zo ook MYPO. Het Nederlandse bedrijf biedt verschillende manieren om af te rekenen met diverse logistieke ongemakken. Het is een bekende ergernis van pakketbezorgers, weer een pakketje niet kunnen afleveren omdat de ontvanger niet thuis is. Het kost veel tijd en extra onkosten om het pakketje opnieuw aan te bieden. De pakketbrievenbus van MYPO maakt een einde aan de stijgende werkdruk. Door het slimme slot kunnen pakketbezorgers de bestelling altijd afleveren in de pakketbrievenbus.
De bezorger krijgt eenmalig toegang tot de slimme pakketbrievenbus door de laatste vier cijfers van de Track & Trace-code of het ordernummer in te voeren. De ontvanger wordt op de hoogte gesteld dat het pakket is bezorgd via een notificatie in de MYPO-app. Ook retouren kunnen eenvoudig opgehaald worden. Door de gangbare afmeting is er vrijwel altijd plaats voor meerdere pakketten.
De ontvangers kunnen gemakkelijk hun pakketten traceren via de gratis MYPO-app. Wanneer de MYPO- gebruikers hun e-mailadres koppelen aan de app, kunnen zij in één overzicht al hun bestellingen én retouren beheren. Er kan zelf bepaald worden waar en wanneer iets afgeleverd wordt. De app stuurt in real-time notificaties over de actuele bestel- en bezorginformatie. Er is een vrijstaand- en een wandmodel beschikbaar. In de nabije toekomst volgen oplossingen voor appartementen. Ook wordt er gewerkt aan het aansluiten van handige last-mile initiatieven.
Meer informatie over MYPO is te vinden op www.mypo.nl
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!