pinterest
Miele opent Experience Center in hartje Amsterdam

Miele opent Experience Center in hartje Amsterdam

Miele opent een Experience Center in het centrum van Amsterdam, waar bezoekers het uitgebreide aanbod kunnen ervaren. De inbouw-keukenapparaten van Miele’s nieuwste Generatie 7000 serie staan er centraal. Alle zintuigen komen aan bod: van dagelijkse kook- en bakdemonstraties tot workshops met professionele chefs, waaronder Onno Kokmeijer van Restaurant Ciel Bleu**. Ook de vertrouwde was- en droogautomaten en stofzuigers van Miele ontbreken niet. Het Miele Experience Center is gevestigd aan de Van Baerlestraat 42 en is 7 dagen per week geopend.

Eerste in Europa

FotoMiele opent Experience Center in hartje Amsterdam

 “Wij zijn bijzonder trots dat Amsterdam de eerste stad in Europa is met een Miele belevingswinkel,” zegt  Stefan Verhoeven, Algemeen Directeur Miele Nederland. Het Experience Center werd op maandag 3 juni feestelijk geopend voor een select gezelschap in bijzijn van Dr. Miele en Dr. Zinkann, beiden Executive Director en mede-eigenaar van Miele Group. “Er was al een groot Miele Experience Center in Vianen, maar een winkel in het centrum van de hoofdstad is een volgende stap om onze klanten nog beter te bedienen. Op deze high-traffic locatie kunnen nog meer mensen kennis maken met onze betrouwbare kwaliteit,  innovatieve apparaten en buitengewone service.”

De keuken centraal

FotoMiele opent Experience Center in hartje Amsterdam

Miele’s nieuwste generatie keukenapparaten vormen het kloppend hart van de winkel. Van stoomovens en kookplaten tot koffieautomaten en vaatwassers. Miele biedt inspiratie voor vrijwel elk interieur en sluit aan bij de behoeften van veeleisende kookliefhebbers. Het merk combineert buitengewone culinaire kwaliteit met technische innovaties die het kookgemak verhogen, zoals Wifi-verbinding om het apparaat op afstand te kunnen bedienen.

Digitale beleving

FotoMiele opent Experience Center in hartje Amsterdam 

Dit nieuwe winkelconcept maakt de merk-beleving mogelijk op een relatief klein oppervlak. Digitale elementen zoals interactieve schermen en grafische animaties geven een extra dimensie aan de productervaring en voorzien in extra productinformatie. “Het Miele Experience Center is een echte belevingswinkel die een andere kant van onze apparaten laat zien. Hier kun je onze producten niet alleen bekijken maar ervaren. Bezoekers mogen de apparaten uitproberen en zelf de voordelen ontdekken. Bovendien kunnen wij hen uitgebreid adviseren over onze hoogstaande kwaliteitseisen, de lange levensduur en ons ijzersterke service aanbod,” aldus Roland Houthuijse, Verkoop Directeur Miele Nederland.

Volg ons via

facebook instagram pinterest twitter

Maandelijkse nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Brochures aanvragen

Vraag gratis woonbrochures aan in onze brochure service

Brochure aanvragen
Klik hier om GRATIS
informatie aan te vragen