Leolux - de voornaamste producent van designmeubelen in Nederland - heeft de trotse leeuw in de hoofdrol. Met de leeuwen-campagne zullen de mooie designmeubelen een plek in de hoofden en harten van een nieuwe generatie veroveren.
De leeuw maakt al sinds de jaren ’30 deel uit van de Leolux identiteit. De meubelfabriek, die in 1934 werd opgericht in Venlo, werd in 1948 door de familie Sanders gekocht en kreeg de naam Leolux nadat het bedrijf zich ging concentreren op het maken van moderne meubelen. Leo verwijst naar de leeuw uit het logo van de oude fabriek, lux staat voor de hoogwaardigheid van de collectie. Het merk concentreert zich sinds de oprichting op handgemaakte meubels van uitzonderlijke kwaliteit met een moderne uitstraling. De campagne, met als slogan ‘Always notice Leolux’ bestaat uit een TV-reclame, een outdoor campagne en online- en printmarketing. Verder speelt Leolux met een aantal conceptuele ideeën om de leeuw als thema door te voeren in haar producten.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!